دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

صفحه کلید با پشتیبانی از زبان فارسی

Smart Keyboard Pro یکی از معروفترین و محبوبترین صفحه کلیدهای آندروید هست که از زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه. 

  

نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید.

دانلود Smart Keyboard Pro V4.1.1  

دانلود Smart Keyboard Pro V4.1.1 از 4shared

نظرات 6 + ارسال نظر
mehdi جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ق.ظ

مرسی واقعا برنامه کاربردی و مفید هستند

flower شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام عزیزم من این نرم افزار رو نصب کردم ولی بجای حروف فارسی مربع مربع میاد چیکار کنم تا درست بشه و این دل کوچولو من خوشحال بشه؟

این برنامه برا کسایی که فون فارسی رو ریختن اما صفحه کلیدی که فارسی رو ساژورت کنه ندارن

flower یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

اگر فقط فونت فارسی تو گوشیم نصب بکنم بعد میتونم از زبان فارسی این نرم افزار استفاده کنم؟

آره اما برای فونت ریختن اول باید روت کنی. پیر کردی منو خوب بابا با همون برنامه که تو آژدیت گوشی های سونی معرفی کردم یا اصلن نه با همون برنامه pc compation که موقع اتصال گوشی نصب میکنه گوشیت آپگرید کن. بخدا فارسی رو به بهترین شکل ممکن برات اجرا می کنه. بعدشم اگه 2.1 هستی یه سر region & languch گوشیت بزن شاید همین الانم فارسی داری.

flower دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

وای چقدر با اعصبانیت جواب دادی اصلا پشیمون شدم فارسی نیخوام همون انگلیسی بهتره.عزیزم من که بلد نیستم فهمیدنش برام سخته ولی خود چون بلدی فکر میکنی همه باید بلد باشن.نانازی از دست من اعصبانی نشو من رفتم

الان مشکلت با کجای او آموزش بگو تا مهربونانه توضیح بدم

flower دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

به این سوالم مهربون جواب بده من به هرکسی زنگ میزنم میگه صدات خیلی ضعیفه.میخوام ببینم تنظیمی وجود داره که بشه صدای میکروفنش رو زیاد کنم تا اون طرف صدای منو راحت بشنوه؟ یا نرم افزاری برای این کار وجود داره؟ لطفا زود به این سوالام جواب بده .سونی اریکسن هم خودشو با ساخت این گوشی مزخرف کشه هزاران هزار مشکل داره اه

باشه الان با مهرببونی دارم میگم که دلت میاد ۴اینچ صفحه نمایش با کیفیت هندزفری با کیفیت عالی مولتی تاچ با پشتیبانی فارسی شما احتمالن یه جایی یه قطره آبی نخورده به گوشیت؟ چون احتملن سخت افزاریه یا ممکنه آشغال جلوی سوراخ می کروفنش گرفته باشه اما صدای رفت و برگشت ایکس ده خیلی خوبه من داشتم این گوشی رو

flower دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام گلم ممنونم که اینقدر سریع جواب دادی فدات بشم برات آرزوی موفقیت میکنم.خدا حافظ راحت خدا نگهدار نگاهت.هیچ مشکلی ندارم مهربونم مشکلی بود باز بهت پیام میدم.شاد باش گلم.بای

در خدمتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد