دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دیکشنری آکسفورد برای آندروید

اینم دیکشنری انگلیسی به انگلیسی آکسفورد برای آندروید.  

 

نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید.     

دانلود Dictinary oxford V1.9.59  

دانلود Dictinary oxford V1.9.59 از 4shared 

دانلود Dictinary oxford V1.9.59 از فایل سونیک

نظرات 4 + ارسال نظر
mehdi پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام من میخو گوشیمو اس ام اس فارسی شو درست کنم اما اون فایل منجر میخوام با اون کپی کنم تو گوشیم نمیشه با بلوتوث هم نمیشه لطفا راهنمایی کنید

اگه مشکلت فقط اس ام اس فارسی از برنامه میرسال تو وبلاگ استفاده کن. تو قسمت مدیریت تماس و پیام کوتاه

mehdi جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

دستت درد نکنه مشکله اس ام اس حل شد با این برنامه حالا میخوام فونت شو عوض کنم انگلیسی تایپ کنم چی جوریه languages هم انگلیسی میکنم باز فارسیه

الان با کدوم برنامه؟ میرسال؟ خوب کیبرد انگلیسی رو تو برنامه بیار رو. انگشتت رو رو جایی که می نویسی نگه دار

mehdi سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

مشکل اینجاست چه جوری بیارم تو برنامه فقط کیبرد فارسی داره

امین یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ http://ramintools.blogfa.com

سپاس از وبلاگ خوب و مفیدت امین جان
امیدوارم سربلند و پیروز باشی
اگر ممکنه چند نرم افزار پیرامون چت هم بذار.مانند یاهو مسنجر و گوگل تالک و...
و بُروزِِِِِِِِِِِر هایی مانند اوپرا البته با آخرین ورژن هاشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد