دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

نرم افزار Navitel با قابلیت مسیر یابی برای سیستم عامل آندروید

این یه نرم افزار خوب و پرسرعت و از همه مهم تر دارای قابلیت مسیریابی با استفاده از نقشه آفلاین برای آندروید هست. این نرم افزار بر روی آندروید 2.1 و 2.2 به خوبی کار می کنه که البته روی بعضی از رامهای آندروید 2.3 هم کار میکنه.   

برای استفاده از این برنامه ابتدا نرم افزار رو دانلود و بر روی گوشی نصب کنید.  

GPS گوشیتون رو فعال کنید.

نقشه رو دانلود کنید و اون رو اکسترک کنید. این نقشه کامل ایران هست که تقریبن همه شهرهای بزرگ و تعداد زیادی از شهرهای کوچیکتر رو پوشش میده.

نقشه ها رو که چند تا فایل با پسوند NM2 هست داخل یه فولدر بریزید و به مموری گوشیتون منتقل کنید 

برنامه رو اجرا کنید و به مسیر Menu/Settings/Map/Open Atlas و روی آیکونی که در پایین صفحه و در وسط قرار داره کلیک کنید و از کشویی که در بالا وجود داره آدرس فولدری که نقشه ها رو اونجا روی مموری کارتتون کپی کردین رو پیدا کنید. 

روی پوشه ای که نقشه ها رو توی اون ریختید کلیک کنید و Create Atlas رو بزنید و Ok کنید تا برنامه پس از اتصال گوشی به GPS نقشه و محل استقرار شما روی نقشه رو نشون بده و بتونید از امکانات بیشمار برنامه از جمله مسیریابی استفاده کنید. 

برای بار اول سعی کنید در مکان باز این کار رو کنید تا بتونه به راحتی مکان شما رو تشخیص بده. که البته برا اولین بار ممکنه بیش از 5 دقیقه طول بکشه. 

4 ساعت وقت گذاشتم تا براتون جمع و جورش کردم اما ارزشش داره نرم افزار باحالیه هم خودش و هم نقشه هاش رو پرشین گیگ و مدیافایر آپ کردم. البته مدیافایر مسدود اما برا کسایی که می تونن **ترینگ رو دور بزن خیلی راحت که از اونجا دانلود کنن. موفق باشید. 

نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید. 

دانلود نرم افزار Navitel Navigator V3.5  

دانلود نرم افزار Navitel Navigator V3.5 مدیافایر

دانلود نقشه ایران برای ورژن 3.5 

دانلود نقشه ایران برای ورژن 3.5 مدیافایر

نظرات 10 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

آقا این سایته باگ داره
اونم یه باگ خفن
دو تاش که خودم فهمیدم این بود
روت رو از بین میبره
از همه بدتر اینکه حق نصب نرم افزار رو نداری

کدوم سایت باگ داره؟

وحید سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

راستی نقشه ای تا چقد زوم میشه؟؟؟
اندازه زوم ۱۷ ماوریک هست؟؟؟

مثه موریک نیست خیلی جالب تره زومشم خیلی خوبه. اما موریک هم یه سری خوبی هایی داره که این نداره اما در کل من فکر میکنم به خاطر مسیریابیش جالبتره.

وحید چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

سایته که رام میشه باش کوک کرد باگ داره

بچه های دیگه که استفاده کردن راضی بودن. حالا همه رام ها بلاخره یکی دوتا باگ یا نقص رو دارن. خودش ناراحت نکن

سینا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام برای استفاده از این نرم افزار لازمه اینترنت فعال باشه؟

خیر توضیح دادم که آفلاین هست

flower چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام به گل زحمت کش.عزیزم میشه لطف کنی این نرم افزار رو به همراه نقشه تهران و ... برام میل کنی؟ من این گوشی ایکس ده رو فقط بخاطر جی پی اسش خریدم ولی هنوز نتونستم ازش استفاده کنم.یعنی میشه بتونم بالاخره از جی پی اس این گوشی لامثب استفاده کنم یا شش صد هزار تومن پول رو ریختم تو جوب؟؟؟

چرا اینقدر گرون خریدی؟
این همه عالم آدم دارن از جی پی اسش استفاده می کنن.
از همه مهمتر شما اگه از قدیم گوشیتون خریدین یعنی اون وقتی که ۶۰۰ بود اولین کار اینه که آپگرید کنی به ۲.۱ چون این برنامه فقط رو ۲.۱ و ۲.۲ و بعضی از ۲.۳ ها کار می کنه. اتفاقن رو ایکس ۱۰ عالی کار می کنه. maverick هم هست که رو همه آندرویدا کار می کنه. الان دقیقن مشکلت با این برنامه چیه؟ نمی تونی دانلود کنی؟

flower پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام عزیزم آندروید 2.1 رو گوشیم نصب کردن ولی این نرم افزار رو نمیتونم دانلود کنم اگر برات امکانش هست برام میل کن.ممنون

بخدا مشکله اما سعی میکنم بفرستم

flower یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام شیطون بلا پس چرا برام میل نکردی؟ دیگه دوستت ندارم الان ساعت هشت صبحه من با چه امیدی رفتم ایمیلمو چک کردم ولی دیدم از تو خبری نیست دیگه دوستت ندارم اصلا نیخوام اصلا از جی پی اس متنفر شدم ایش......

هی وای من. ای دونم. باشه امشب که ترافیک مجانی شد برات میل می کنم.

flower جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام بلا چه عجب بالاخره نرم افزار رو برام میل کردی ولی رفتم نقشه رو دانلود کنم دیدم خبری نیست و شیطون بازی در آوردی باشه حرفت قبول نقشه رو سعی میکنم خودم دانلود کنم البته میدونم نمیشه.میبوسمت شیطون بلا

[ بدون نام ] دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام من لجند دارم ورژن 2/2 هرکاری مکنم نصب نمیشه وپیغام می ده application not installed ممنون میشم اگه کمک کنی .

شما برنامه رو طبق آموزش نصب کردی؟
نقشه ها رو درست نصب کردی؟
من خودم الان دارم از این برنامه استفاده می کنم و خیلی از شهر ها رو دقیق داره و خیلی هم عالی کار می کنه

محسن چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

عزیز بسیار ممنون
من روی سامسونگ گلکسی نصب کردم، کار داد و عالی بود. راهنماییت هم خیلی خوب بود. خدا امثال شما ها را از وب نگیره.
فقط یک سوال : فولدر زیپ نقشه ها شامل 8 پارت بود ولی وقتی اکسرکت می کنی همه هم اسم و هم اندازه هستند. فقط هم پارت یک کامل اکسترکت می شه. لازمه که هر 8 بخش را توی یه فولدر بذاریم؟ اصلا هر 8 بخش لازمه؟ میشه فایل نقشه ها را ری نیم کرد؟ یا باید تو 8 تا فولدر گذاشت؟ باز هم ممنون خیلی کارت درسته

شما همون پارت یک رو که اکسترک کنید بقیه فایل ها هم به صورت خودکار در یک فولدر اکسترک میشن. نه تنظیمات رو تغییر ندین و فقط همون طوری که نوشتم عمل کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد