دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود بازی grave defense gold برای آندروید

این یه بازی استراتژیک زیبا برای آندرویده که شما باید از مواضعتون دفاع کنید و در طول بازی به سلاح ها و هیولاهای جدید دست پیدار خواهید کرد. 

 

نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید.

دانلود Grave defense gold v1.4.4

نظرات 5 + ارسال نظر
صالح دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام
آقا دمت گرم. تو گوگل دنبال برنامه های آندروید میگشتم. تر و تمیز سایت فاریب که دیدم همین وبلاگ شماست. دستتون در نکنه. موفق باشید

قربون داداش. اگه هی مسدود نمی کردن لینک ها رو روزی 60 تا نرم افزار میزاشتم

وحید چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام
من یه لجند دارم که از قضای روزگار مصری در اومد و 2.1 هست
چند وقته دنبال یه رام خوب میگردم
هر کدومشون ماشالا پر باگن
الان arabic rom دارم که میشه بش لقب god of bug داد
میشه بگین چی نصب کنم بهتره
الان رو این arabic که دارم مصرف باتریش خوبه 4 روز رو نگه میداره
ولی آی داغ میکنه
وقتی هم که میداغه همینجوری scroll up میشه و selectمیره بالا

خیلی گیرم..ممنون میشم کمکم کنین

رامت رام خوبیه. البته اگه برات فارسی نوشت خوندم مهمه اما در کل رام عالیه. شاید به زودی یه آموزش گذاشتم که بتونین رام دلخواهتون خودتون بسازید

... چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ http://cena.blogsky.com

سلامی مجدد اقا امین
یه سایت پیدا کردم ببین اگه بدرد میخوره
بزار ملت برن حالشو ببرن
بدرد بخوره!

به نظرم خیلی جالب اومد استفاده کردی خودت؟ رام هاش نصب کردی؟ روون کار می کنه؟ من در حال حاضر گوشی که ساژرت کنه این سایت دمه دستم نیست تست کنم اما اگه تو تست کردی حتمن بهم خبر بده. خواستی نظر بزاری بگو راجع به این سایت تا من یادم بیاد. ممنون

dariush شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ

خداییش بهترین وبلاگیه تو اینترنت پیدا کردم
بازم ممنون
---------
یه سوال هم داشتم > من وقتی بعضی برنامه ها رو مثل اپرا مینی رو نصب می کنم , گیر می کنه و آخرش فرس کلوز میده , رامم هم عربی. ممنون

از خود سایت اپرا نرم افزار بگیر مخصوص ورژن آندروید خودت ببین بازم این جوریه

dariush سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

بازم سلام . از خوده سایت اپرا برنامه رو گرفتم بازم ارور می ده (ورژن آندروید) , گوشیم هم ریست کردم بازم نصب کردم ارور داد !!!

والا دیگه نمی دونم. یه آپگریدم کن گوشیت ببین نمی شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد