دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

شکیبا باشید.

اگر دوستان سایت آپلودی که در حال حاضر فیلتر نیست و مطمئنن هستن که فیلتر نمی شه رو می شناسن لطفا معرفی کنن. به دلیل مسدود شدن خیلی از سایت های آپلود و تحریم گوگل، دانلود نرم افزارها و همین طور آپلودشون به مشکل برخورد کردم.

نظرات 5 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام
آقا این froyo 2.2 واسه لجند معلوم نیس کی میاد؟؟؟

من خیلی وقت اخبار لجند دنبال نمی کنم اما قرار بود سه ماه سوم ۲۰۱۰ بیاد؟ یه چیزی هم اومد اما می گفتن خیلی ایراد داره. دیگه تا الان باید درستش کرده باشن. اما اگه بیاد یا اول هر سه ماهه میاد یا آخرش

وحید چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ http://cena.blogsky.com

آها خیلی ممنون
...................
سایت PICOFILE.COM
از قدیم بوده هنوزم فیلتر نشده
منم ازش استفاده میکنم شاید بدردت بخوره
..............
آقا امین کیفیت صدای فیلم برداری HTC
خیلی بیخوده نرم افزار واسه بهتر شدنش نیست
؟؟؟؟؟

pico خیلی محدودیت داره. یه چندتا نرم افزار برا فیلم برداری هست اما فکر نکنم که رو صدای فیلم برداری تاثیری بذاره حالا تو ذهنم هست اگه جایی چیزی دیدم آپ میکنم

حسین شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.hoseins22.blogfa.com

سلام !!
خوب برو سایت 4shared !!
اونجا 10 گیگ رایگان میده !!

عزیزم 4shared استفاده میکنم منتها اینقدر شدید این قضیه که حتی لینک های اونجا هم خیلی هاش بستن تازه بخاتر مسدود کردن در و دیوار 4shared کلا این سایت خیلی بد کار می کنه

لیلا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

دیکشنری و مدیل پلیر هم فیلترشده

والا من دیگه خسته شدم از بس که آژ کردم اگه می تونی از ف ی ل ت ر شکن استفاده کن اگه نه که میل بده تا برات بفرستم. البته شاید یه مقدار طول می کشه چون خیلی درخواستا زیاده

انسان پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ

از gigfa خودتون هاست بگیرید فایل هاتون رو اونجا آپ کنید عمراً و عمراً فیلتر بشه چون در واقع یه سایت جدید هستش و مخصوص خودتون.اگر براتون سخته می تونم کمکتون کنم چون خیلی کار مفیدی دارید انجام می دید.

حجم فایل آپلود رایگانش خیلی کمه. از قیمت یرویساش خبر نداری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد