دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

نرم افزار rom manager برای آندروید

با این نرم افزار می تونید رامتون رو مدیریت کنید از قابلیتهای این برنامه میشه به جستجو و دانلود رام و بروز رسانی رام، گرفتن نسخه پشتبان از رام و بازیابی را و نصب رام از روی مموری Sd اشاره کرد. این برنامه برای اجرا حتما نیاز به روت داره.

نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید.

دانلود rom manager v3.0.0.7 کمکی1
دانلود rom manager v3.0.0.7 کمکی2

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام ببخشید شما میتونین دیتا بیس بازی n.o.v.a رو برای من قرار بدید گوشی من Desire hd هستش و نمیتونم دیتابیس این بازی رو پیدا کنم ترخدا کمکم کنید منتظرم

می گردم اما شما اگه با وای فای کانکت بشید به راحتی خود بازی دانلودش می کنه. وای فایم (وایر لس) که دیگه تغریبا همه جا هست

سعید پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://s27.blogfa.com

با عرض سلام و تشکر به خاطر زحمات شما
من گوشی موتورولا مایلستون دارم میموریم 16 گیگ هست ولی رم داخلیم کم است و تمامی برنامه ها در رم داخلی نصب می شود در چند سایت جست و جو کردم برنامه بود به اسم app 2 sd card ولی مثل اینکه برای گوشی من نیست چون کار نمی کنه در ضمن آندروید من 2.1 می باشد شما راحی بلد هستید که چجوری برنامه را در مموری کارت نصب کنم ؟
ممنون می شم جواب بدهید

اون نرم افزار برای آندروید 2.2 هست اموزش نصب نرم افزار بر روی مموری کارت در قسمت آموزش وبلاگ هست. موفق باشی

وحید جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ق.ظ

واییییی
شرمندم انقد درخواست میکنم ولی
لطفا کمکم کن

تو قسمت اموزش روت
گزینه لجند نداره

دو تا آموزش اونجا هست شما از پست آموزش روت با یک کلیک استفاده کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد