دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

بازی human vs aliens برای آندروید

این یه بازی استراتژیک که شما باید از زمین در برابر حمله بیگانگان دفاع کنید.

دانلود human vs aliens v1.0.5 کمکی2 

نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
SD سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام
میخواستم بدونم رام های گوشی های اچ تی سی
چی هستن؟
روت کردن به چه دردی میخوره؟
ارزش داره رو گوشی های آک رام جدید نصب کرد؟

هر گوشی رام مخصوص خودش رو داره
توی قسمت آموزش پست آموزش روت با یک کلیک رو بخون همه چی رو راجع به روت می فهمی که چی هست و به چه درد می خوره.
اگه از با رام فعلیت مشکلی داری مثلا سرعتش پایینه دستوری رو خوب اجرا نمی کنه می تونی رامش عوض کنی اما اگه نه که چون تازه این گوشی خریدی پیشنهادم اینه که دستش نزنی.

مهدی یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام اگه میشه روش استفاده از Aura GPS Navigation رو برام بگید خیلی نیاز دارم با تشکر

عزیزم چیز خاصی نداره اما حتما باید آنلاین باشی و برای ایران صدا نداره. نرم افزار google map از اون بهتره به نظر من. که همون طور که گفتم آنلاین هستن و با سرعت gprs تو ایران زیاد جالب نیستن

فزاد جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام ، مطالب وبلاگتون بخصوص اموزش ها خیلی عالی هستن

اگه لطف کنید و روش نصب تم روی x8 رو بگید خیلی ممنون میشم

یه سوالم داشتم rockplayer من هیچ فایلی رو اجرا نمیکنه


وقتی ویدئو ها رو انتخاب میکنم برمیگرده روی منوی نرم افزار

سلام و شرمنده به خاطر تاخیر درگیر کنکور بودیم. rockplayer یه نرم افزار تست شده است و خیلی خوب کار می کنه البته بازم بعضیویدیو های رزولوشن بالا رو نمی خونه اما کلا کار باهاش اینطوری که میری داخل نرم افزار روی ویدیو کلیک می کنی یه پیام میده اونی که softwar داره رو کلیک می کنی و نشون میده

وحید جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

آقا امین از نظر شما بهترین رامی که میتونم واسه
htc legend نصب کنم چیه
این رامه اصلیش خیلی اذیت میکنه
مثلا وقتی تو منو ام همینجوری میره بالا
بعد چه جوری باید نصبشون کنم

سلام و ببخشید به خاطر تاخیر درگیر کنکور بودم. چند تا رام خیلی خوب برا legend می شناسم که رام های خوبی هستن اگه هنوزم پیدا نکردی رام و آموزش رو بگو تا راهنماییت کنم

وحید یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ

هنوز هم پیدا نکردم!!!!!
میشه لطفا راهنمایی کنین
یه سرچ که کردم فهمیدم گوشیم از مصر
آپدیت ۲.۲ هم واسش نیمده
الان ۲.۱هه

اوکی به زودی آموزشش رو می ذارم. الان خیلی سرعت برا آپلود داغونه باید صبر کنی دوست من.

مهدی دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام ببخشید یک سوال داشتم من بازی brothers arms2 رو تو گوشی نصب کردم و فابل دیتاش رو هم ریختم و بازی اجراهم شد ولی موقع بازی صدا هستش ولی تصویر و گرافیک سیاه هستش و فقط آدما دیده میشن چیکار کنم؟

گوشیتون چیه؟ ورژت آندرویدتون؟ دقت کنید که بسیار از بازی های یا گرافیک هر ورزن مخصوص یه سری از گوشی هاست شما باید از ورژنی استفاده کنید که به گوشیتون بخوره.

مهدی دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

گوشیم htc desire hd آنروید 2.2هستش همه چی درست هستش ولی نمی دونم چرا اینجوری هستش.نظر شما چیه؟

نظرم خوبه. چی گوشیت چجوریه؟ اگه قبلا سوالی پرسیدی باید بگم من یادم نمی مونه که کی چی بود سوالش

مهدی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام لینکتون فیلتره

من تا حالا ده باز دوباره اژ کردم نمی دونم چرا اما می بندن صد بارم میل زدم جواب نمی دن قدیمی ها رو از نرم افزاری چیزی استفاده کنید جدید ها رو روی هاست های ایرانی آژ می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد