دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

theme برای آندروید

اینم یه تم دیگه برای آندروید که به شکل زیر هست. و آیکون های داخل منو هم به صورت خطی و سیاه و سفید هست.

دانلود liner ADW theme v.4.0 کمکی1

دانلود liner ADW theme v.4.0 کمکی2

نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
SD یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام
یه سوال فنی
من گوشی لجند دارم
وقتی به کامپیوتر وصلش میکنم مینویسه ۱ گیگش پره
ولی حجم فایلای داخل مموری ۳۰۰ مگابایت بیشتر نیست
مشکل داره یاا طبیعیه؟؟؟

داخل خود گوشی هم وضعیت مموری رو همینجوری میزنه؟
نباید این جوری باشه چند تا نرم افزار optimizer تو وبلاگ هست از اونا استفاده کن و بده مموری گوشیت و چک کنه و فایل های بدرد نخور رو پاک کنه احتمال زیاد درست شه.

SD دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ http://cena.blogsky.com

چی کارش کنم
http://s1.picofile.com/file/6332991946/untitledssssd.jpg
...........................................
یه چیزی من maveric رو با نقشه هاش دارم
دلیلش اون نیس؟؟؟

مگه نقشه ها رو روی مموری کارت نریختی؟ با دو تا نرم افزار optimizer کار کردی؟ دادی گوشیت چک کنه؟ کلا حافظه داخلی گوشیت چقدره؟
شاید این به خاطر نرم افزارهایی که قبلا داشتی و پاک کردی.
اگه هیچ کدوم از نرم افزارها نتونست مموری خالیت و برگردونه یه مستر ریست کن درست میشه اما همه چیت پاک میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد