دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

آموزش کامل فارسی سازی آندروید به همراه همه نرم افزارهای مورد نیاز

لطفا این پست را یک بار تا آخر مطالعه کنید بعد اقدام به فارسی سازی نمایید. این یه آموزش عمومی اگه با این روش گوشیتون فارسی نشد که احتمالش کمه باید به انجمن های تخصصی مراجعه کنید. برای دریافت و ارسال اس ام اس فارسی کافی که از نرم افزار mirsal استفاده کنید. اما اگه می خواید که با گوشیتون اینترنت گردی فارسی کنید و گوشیتون دیگه با دریافت متن فارسی مشکل نداشته باشه از این آموزش استفاده کنید. هر چند هدف این وبلاگ تنها معرفی نرم افزارهای آندرویده از اونجایی که خیلی از دوستان با فارسی نداشتن رویه گوشی مشکل دارن تصمیم گرفتم این آموزش اینجا قرار بدم. اول بگم منظور از فارسی سازی این نیست که منو گوشیتون فارسی بشه منظور اینه که از زبان فارسی هم پشتیبانی کنه مثلا سایت های فارسی رو بدون مشکل باز کنید. برای فارسی کردن کامل یک سری از شرکت ها ادعاهایی کردن که فعلا هیچکدوم عملی و قابل اعتماد نیست. برای فارسی سازی حتما باید گوشیتون روت باشه. 

۱.ابتدا باید نرم افزار root explorer روی گوشیتون نصب کنید.
2.فونت رو از اینجا دانلود کنید و بعد از اکسترک کردن در پوشه اصلی مموری گوشیتون بریزید.
3.root explorer رو باز کنید و طبق تصویر زیر با تاچ کردن درون کادر قرمز حالت رو از r/w به r/o تغییر بدید.
یا بلعکس یعنی اگه رو r/o بود به r/w تغییر بدین.

4.با همین نرم افزار فونت رو کپی کنید و در قسمت system/font پیست کنید. اینجا احتمالا بهتون یه ارور خواهد داد که این فونت موجود هست...ایا مایلید فونت رو جایگزین کنید...که شما هم گزینه yes رو انتخاب کنید.
5.گوشی رو ریست کنید و تمام.

نکته مهم۱:دوستانی که ایکس10 (فقط x10 نه mini یا pro) استفاده میکنند برای فارسی سازی اول به ۲.۱ آپگرید کنن بعد اقدام به فارسی سازی کنن. اگه بعد از مراحل بالا مشکل نچسبیدن حروف و نمایش نادرست حروف رو داشتند. فایل اپلود شده LIB را دانلود و در قسمت SYSTEM/LIB گوشی خود به ترتیب زیر منتقل کنند.

ترتیب قرار دادن فایل های lib در x10 ضروری است.
مرحله 1: فایل libskiagl.so را در مسیر system/lib کپی و Replace کنید.
مرحله 2: فایل libwebcore.so را در مسیر system/lib کپی و Replace کنید.
مرحله 3: فایل libskia.so را در مسیر system/lib کپی و Replace کنید.

دانلود فونت مخصوص x10
دانلود lib مخصوص x10

نکته مهم۲:دوستانی که ایکس 10 mini استفاده میکنند. از فونت  مخصوص x10mini که گذاشتم استفاده کنن. بقیه مراحل همونه که نوشتم. اگه بعد از تعویض فونت حروف به هم نچسبید از فایل lib مخصوص x10mini استفاده کنن. ترتیب و نحوه ریختن فایل های lib مثه x10 هست.

دانلود فونت مخصوص x10mini
دانلود فایل lib مخصوص x10mini

نکته مهم3:دوستانی که x8 استفاده میکنند. از فونت  مخصوص x8 که گذاشتم استفاده کنن. بقیه مراحل همونه که نوشتم. اگه بعد از تعویض فونت حروف به هم نچسبید از فایل lib مخصوص x8 استفاده کنن. ترتیب و نحوه ریختن فایل های lib مثه x10 هست.

دانلود فونت مخصوص x8
دانلود lib مخصوص x8

حالا باید یک کیبورد با ساپورت فارسی نصب کنید که اونم براتون گذاشتم.

downlod SmartKeybord مستقیم
download SmartKeybord کمکی

دانلود smart keybord pro v3.12.0 کمکی 1

دانلود smart keybord pro v3.12.0 کمکی 2

در آخر هم نوبت به نصب یک بروزر خوب می رسه که اونم براتون گذاشتم. برای حل مشکل چپ به راست به قسمت browse mode برید و به (Zoom Mode (compressed تغییر بدید.

download مستقیم
download کمکی

اگه بدونید آماده کردن این آموزش چقدر دردسر داشت. پس یه نظر بدین. نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید. از ما حمایت کنید.

نظرات 32 + ارسال نظر
s27 شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://s27.blogfa.com

سلام با تشکر از زحماتی که می کشید خداوند انشالله خیرتان دهد
من دنبال نرم افزاری برای باز کردن فایل swf می گردم ممنون می شم اگه برنامه اش را در وبلاگتان بزارید راستی گوشی من موتورولا مایلستون می باشند ورژن آندرویدم هم 2.1 می باشد
با تشکر

ایمیلتون بدین

s27 دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ http://s27.blogfa.com

email man ===> saeed.salek.b@gmail.com

نرم افزاری که خواستی رو برات فرستادم
به زودی هم تو سایت آپ میشه
البته بعد از این که مشکل هاستم رفع شد

امین (مدیر وبلگ) سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ

پاسخ داود: دوست عزیز شما احتمالا گوشیتون ایکس ده مینی یا پرو بوده چون این فارسی ساز برای ایکس ده تست شده است. و شما برای کپی کردن فایل های lib به این نکته که اونجا نوشته دوستانی که از ایکس ده استفاده می کنن توجه نکردی(نه ایکس ده مینی یا پرو) . ایمیلتون ایراد داره و پاسخ از طریق ایمیل بهتون نمیرسه. حالا هم نترس احتیاج به فلش نیست و شما باید آپدیت کنید. برای آپدیت ایمیلی که کار کنه بدید تا راهنماییتون کنم

مجید پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام تشکر فراوان
من مینی ایکس ده دارم و فارسی شده
اما در اینترنت و ایمیل چب به راست است کارهای که گفتید انجام دادم ولی نتیجه نداد
لطفا اگر راهی هست برام ایمیل کنید
فدای شما و تشکر از سایت بسیار خوبتان

از بروزری که داخل وبلاگ قرار دادم استفاده کردید؟ تو همون ژست فارسی ساز؟

milad یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

salam
man x10 daram baraye root kardan moshkel daram
az narm afzare root explorer estefade kardam vali moghe past kardan too folder font mige: You can not past here because the file system is read only (faghat baraye khoondane)

ey khoda farda miram mifrooshamesh!!!!!!!

سلام دوست من.
نه نفروشش
اول لطف کن فارسی تایپ کن. بعدشم روت اکسپلورر برای روت کردن نیست شما اول به پست روت کردن گوشی فقط با یک کلیک مراجعه کن گوشیت روت کن بعد برو سراغ فارسی سازی. من اینجام نترس مشکلت حل می کنم اگه فقط واسه ارسال و دریافت اس ام اس فارسی می خوای فارسی کنی پیشنهاد من استفاده از نرم افزار mirsal است که تو پست سوم یا دوم ویلاگ هستش.

موسی سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ

مرسی
کارتون عالیه

کوهیار پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ http://fc-shop.mihanblog.com

ُسلام تشکر از زحمات شما
من گوشیم xt701 متورولا هست ازش راضیم اما چند تا سوال دارم
یکی اینکه من مخواستم فارسی کنم اما اون عکسی که گذاشتین
میرسه به گیزینه 3 root explorer رو باز کنید و تصوری زیر با تاچ مردت درون کادر قرمز حالت رو از r/w به r/o تغییر بدید این عکس که زیر این گذاشتین واسه من باز نمیشه ؟ چکار کنم میشه بگید تو عکس چی نوشته اون کارو بکنم

بعد از اون که من الان ورژن اندوریدم 2.1 بخوام ارتقا بدم به 2.2 میشه شدنیه اگه اری یاد بدین

سوم اینکه الان به اینترنت وصلم بخوام دیسکانکتش کنم چه باید کرد

و اخرم اینکه با وایرلس میخواستم وصل بشم وصل میشه اما نمیتونم با مرورگرم داخل اینتر نت بچرخم چجوریه ؟

و جی پی اس میشه رو این گوشی ها ریخت که با اینترنت کار نکنه ؟

این فونتا هم گذاشتین برای دانلود فیلتر لینکش میشه اصلاحش کنید با تشکر

سلام. متاسفانه سایتی که اون عکس رو روش آپ کردم مسدود شده تو اولین فرست درستش می کنم.
1. گوشه بالا سمت راست تویه برنامه root explorer یه نوشته است r/w با تاچ کردنش به r/o تبدیل کن. گوشیت حتما باید روت باشه.
2. آره می شه اما متاسفانه برای گوشی شما هنوز آندروید 2.2 نیومده. برنامه زمانی موتورولا رو من نگاه کردم نوشته فعلا تو همین ورژن میمونه متاسفانه کلا موتورولا تویه ارایه ورژن جدید برای گوشی های آندرویدش ضعیف عمل می کنه. اما اگه اومد با وایرلس کانت شو برو تویه menu>setting>update softwar
3.با چی وصلی؟ اگه gprs که اون ایکونش هست اما فقط زمانی که بخوای چیزی از اینترنت بگیری فعال میشه و هزینه یا مصرف باتری نداره. با وایرلسم که راحت دیسکانکت میشی.
4.با gprs میتونی سایت باز کنی؟ تا وقتی فونت نریزی نمیشه سایت های فارسی باز کنی. برنامه فایر وال داری؟ اگه نداری مرورگرت رو عوض کن و اگه بازم نشد مشکل از رامته.
5.آره تو وبلاگ به بخش آموزش برو و بهترین نرم افزار و آموزش استفاده از gps رو پیدا کن. اونجا کامل توضیح دادم چطوری gps آفلاین میشه استفاده کرد.
بابات فونت ها هم ممنون که اطلاع دادی. دیگه اعصاب برام نمونده بس که لینک ها مسدود شد نمی دونمم چرا این لینک ها رو مسدود میکنن.

کوهیار پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام دوباره مرسی جواب سوالات رو دادین داداش من خودم خیلی علاقه زیادی به برنامه و بازی دارم بخاطر همین برنامه و بازیهای اندروید زیادی دارم اگه خواستین در اختیارتون میزارم
حالا چند تا سوال دیگه داشتم ببخشید انقدر سوال میپرسم اما شرمنده دیگه تازه کارین در ضمینه اندروید
الان من اون فایل فونت هارو از طریق اون pc suite for android داخل سیستم فونت کپی کردم اول پرسید که میخوای کپی کنی بعد اوکی کردم اما در اخر یک ارور داد اینو نوشت fail to upload . you may be not authorized or you dont have enough space این رو میگه مشکل از کجاس ؟

بازم میخوام از rot explore همفونت هارو بریزم تو سیستم و فونت تو اونجا هم ارور میده یک هشدار میده you cannot paste here because the file system is read only اونجا هم اینو میگه نیمدونم چکار کنم
بعدش من root exploreram حالاش لز اون اول r/o بود خودش

این برای این سوالم

یک سوال دیگه برای gprs هم اون ایکون تیک دار mobile network واسه من نیست یعنی نمیتونم فعال و غیر فعالش کنم چکار کنیم ؟راه دیگه ای نداره ؟

بعد برای وایرلسم کانکت میشه اما نمیتونم اتصال برقرار کنم لازم نیست ip یا چیزی تعریف کنم براش ؟

با تشکر مدل گوشیم xt701

بعد یک سوال میشه به maps گوشی نقشه دقیق تر اضافه کرد ؟
یا اینکه مسیریاب سخنگو اضافه کرد مثل e5 نوکیا ؟

و در اخر نرم افزار منشی تلفنی برای اندروید سوراق ندارید

با تشکر شرمنده خیلی سوال میکنم

آموزش دقیق نخوندیا گفتم که اگه r/w بود ببرین r/o و بلعکس دوباره آموزش بخون مشکل read only اینجوری حل میشه.
mobile network باید باشه و باید بشه رفت توش مگه میشه نشه.
اگه با گوشیت می تونی صفحه باز کنی پس مشکل از ارتباط وایرلست هست. ip هم نمی خواد فقط ببین فایروال یا تنظیمات کامپیوترت اجازه می ده که تو کانکت بشی و سایت باز کنی یا نه.
مسیر یاب تو ایران نداره. از همون آموزش استفاده کن. لینک ها رو تصحیح میکنم. از google map نقشه دقیق تر نداریم. نقشه تهران می ذارم اما اونایی که گفتی یه 400 مگی میشه حجمش. با نرم افزاری که تو آموزش گفتم راحت می تونی بسازی.
تا با اینترنت کار نکنی پول کم نمی کنه مگه این که یکی از نرم افزارات بخواد خودش آپدیت کنه که اونم اطلاع می ده.
هر گوشی اندروید مخصوص خودش داره باید صبر کنی بیاد فعلا که زده سماق به مکین.

کوهیار پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام یک سوال دیگه بپرسم تا جواب سوال قبلیمو ندادی
۱- واسه من تو همون حالت R/o هستش
2
-فکر میکنی کی بیاد ورژن 2.2 کلا گوشی من باxt720 یکی فقط اون دوربینش 8 و یک کابل hdmi باهاش میشه از اندورید
اون که 2.2 هست رو گوشی من ابگرید کرد

3- اون ایکن بعضی وقتا چشمک میزنه کم نمیکنه هزینه ؟

4- اری سایت باز میکنم اما فارسی ها مشکل دارم که تو پیغام قبلی مشکل فارسی کردنم رو گفتم برنامه فایر وال رو سیستمم یا روی گوشی ؟
با گوشی ّبا gprs میتنوم کانکت شم اما با وایرلس کانکت میشه اما نمیتونه با سرورهای اینترنتی ارتباط برقرار کنه

5- داداشی اولا که این gps مه توضیح دادی فیلتر لینکش بعدش از vpn استفاده کردم اما بازم لینکش مشکل داشت میتونی نقش تهران و کرج و شیراز و مشهد و اصفهان و تبریز رو بهم بدی با شمال رو تشکر اگه همون تهران کرجم باشه کافیه تشکر

واقعا زحمت کشیدی از لطفت ممنونم

5-

کوهیار پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ

این دکمه عوض کردن r/o به r/w نداره گوشی من ای خدا

گوشیت روت شده است؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

روت کردن که گفتی او برنامه رو نصب کن pc suite نصب کردم دیگه مگه باید کاره دیگه هم بکنم ؟

آره دیگه باید بهش ورژن آندروید بدی و بعد گزینه روت رو بزنی. پست های آموزش رو همیشه اول یه بار کامل و با دقت بخون بعد اقدام کن.

سردار جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

اقا من میخوام UniversalAndroot-1.6 رو نصب کنم این ارور رو میده مشکل از کجاس parse eror
there is a problem parsing the package حالا باید چکار کنم
با pc suite هم خواستم نصب کنم نمیشد

گوشیت چیه؟ ورژن آندرویدت چیه؟ اگه تو گوشی هایی هست که ساپورت می کنه نباید مشکلی داشته باشه.

سردار جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

ورژن گوشیم اندروید 2 هست xt701 motorola باید چکار کنم

با ورژن 1.6.2 beta امتحان کن.

شمرونی دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ

با تشکر از مطالب آموزنده شما

سامان دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ق.ظ

آقا دمت گرم باورم نمی شه گوشیم فارسی درست خوند

شهریار جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ق.ظ

واقعا بی نظیر بود خیلی روان و سلیس نوشتی خدا حفظت کنه واقعا راه جالب و راحتی بود

علیرضا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ http://tinimal.wordpress.com

دمت گرم
خیلی نیاز داشتم
خیل عالی نوشته بودی به کارت ادامه بده
موفق باشی

سبحان سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام فوق العاده بود ممنون خداحافظ

محبوبه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

man taze htc desire kharidam av mikham az rahnamitoon estefade konam va inaro anjam bedam,omidvaram moshkeli pish nayad,ama ye soal,vaghti wallpeper ba size 480*800 baraye desire download kardam,moghei ke mikham set konam,ghabool nemikone va mige wallpaper bayad crop beshe! chera? ono be size 960*800 ghabol mikone? chikar konam?

مبارک باشه. اول یه لطفی کن و فارسی تایپ کن. اگه فقط برای اس ام اس می خوای فارسی کنی که از میرسال استفاده کن. اگه مراحل رو با دقت بخونی هیچ اتفاقی نمی اد آموزش های اینجا بارها توسط خودم تست شده. برا سوالتم من disire دوستام فارسی کردم اما خودم ندارم که الان بتونم جوابت بدم. فهمیدنشم آسونه شما عکس با سایزهای مختلف بریز ببین کدوم قبول می کنه.

[ بدون نام ] یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ

دمت گرم قررررررررررررررررررررربونت

ابر چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.nadaram.biweblog.com

سلام داوش! مرسی از وقتی که میزاری کلی بهمون حال دادی ولی این z4root یه لینکش فیلتره یکیشم خراب! ما چجوری روت کنیم؟

گوشیت چیه؟ سه تا آموزش روت هست هیچ کدوم جواب نداد؟ لینک رو چک می کنم خراب بود تصحیح می کنم

محسن پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ

میتون بگم فقط یه مرد ویه سایت توپ دیدم فقط اونم فقط تویی و ایس سایت توپت**دردت بخوره توسر اونهایی که حرف مفت میزنن**دست گلت درد نکنه

flower جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ق.ظ

ممنون از تمام زحمتهایی که کشیدی خودتو عشقه.از همینجا میبوسمت عزیزم

behnam جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ

aval salam va khaste nabashid az matalebe khubi ke tu sitetun hast karetun doroste man mikhastam ye khorde daghightar amuzeshatuno tozih bedin vase unaei ke herfeei nistand masalan raveshe farsi saziye android modele htc disire z 2.2 amuzeshesh sakhte vali bazam azatun vase matalebe mofidetun tashakor mikonam man yeki az tarafdaratun hastam movafagh bashid ta bad

این آموزش یه آموزش عمومی روی همه گوشیا تقریبا جواب می ده. اگه فقط برای اس ام اس فارسی می خوای فارسی کنی بهتر از نرم افزار میرسال استفاده کنی. تاکید می کنم که با آموزشی که تو این پست هست منو شما فارسی نمی شه و فقط فونت فارسی هم پشتیبانی میکنه که باعث میشه شما بتونین سایت های فارسی رو باز کنین و اس فارسی بخونین. اگر با آموزش مشکلی دارین دقیقا بپرسین تا راهنمایی کنم

flower شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام.من ایکس 10 دارم میخواستم بدونم میشه کاری کرد وقتی کسی با گوشی من تماس میگیره شماره طرف نمایش داده نشده و فقط اسمی که خودم برای اون شماره تو کانتک انتخاب کردم بیاد؟آخه وقتی کسی زنگ میزنه هم اسمش میاد هم شمارش من میخوام فقط اسمش بیاد.بابت تمام زحمتهایی که برای این سایت کشیدی ازت تشکر میکنمو میبوسمت.

نرم افزار full screen caller id تو وبلاگ هست استفاده کن عکس بهش می دی وقتی زنگ می خوره عکس نشون می ده و کلا می شه تنظیمش کرد و اسه هر مدلی

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

اقا این فته چیه میگه این فقط رید اونلیه نمی تونمکپی کنم

اون قسمت که تو root exploorer گفتم تغییر بدین تغییر دادی؟

علی رضا شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ

با سلام و خسته نباشی خدمت شما و تشکر از سایت خوب و با حالت. چند سوال داشتم ایا این روش فارسی ساز روی htc tattoo روت شده با اندروید2.2 هم جواب می ده

اگه روت شده باشه جواب میده این یه آموزش عمومی. فقط یه وقت فایل های لایب مخصوص گوشی های سونی رو کپی نکنی چون خیلی ها این اشتباه می کنن

علی رضا یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

مرسی از جواب سریعت . حالا از کجا بدونیم گوشی tattoo ما چه نوع فونت و چه نوع lib می خواد

همون فونت که تو وبلاگ گذاشتم برا همه گوشی ها خوبه فایل lib فقط برا سونی شما احتیاج ندارید

علی رضا یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

دوباره ببخشید شرمنده بخدا از وقتی که اندروید گوشیم رو ارتقا دادم دوربین گوشیم از کار افتاده اگه زحمتی نیست اموزش نصب و فایل های lib دوربین بزار

مگه میشه؟ یه بار ریست کلی کن ببین درست نمیشه. شاید رامت مشکل پیدا کرده

Honey پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام.من فقط میخواستم بابت صبر و حوصله ت تشکر کنم.واقعا...بابت این آموزش دورو دراز که هنوزم انگار واسه خیلیاگنگه!!!!!!!!!
یه سوالم داشتم.من X۱۰mini pro دارم.میخام بدونم میشه قیافهconversationش عوض بشه؟!آخه این خیلی بی ریخته!مررررررسی...

قربونت. متاسفانه من هیچ وقت مینی نداشتم نمی تونم راهنماییت کنم. فقط یکی دوبار برا فارسی سازیبرام آوردن همین باهاش کار نکردم. شرمنده. اما تو آندروید با رام و برنامه همه چیز می شه عوض کرد.

flower شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام میشه هرچی نرم افزار برای فارسی کردن ایکس ده با ورژن 2.1 هست برام میل کنی؟ آخه لامثبا فیلتر کردن نمیشه دانلود کرد

من یه آموزش آژدیت گوشی های سونی رو گذاشتم خوب از اون استفاده کن تا منوی گوشیتم فارسی بشه

حمید دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام دوست من ممنون از وبسایت خوبت
من وقتی می خوام فونت رو کپی کنم ارور میده که فضا کافی نیست در صورتی که اینطور نیست. چکار باید بکنم؟

اگه روت باشه و اون تغییر رو تو روت اکسژلورر انجام داده باشین اینجوری نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد