دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

یک ماشین حساب مهندسی برای گوشی های آندروید

سلام یه ماشین حساب مهندسی برای گوشی های آندروید براتون گذاشتم که احتیاج به هیچ توضیح اضافی نداره.

لینک دانلود RPN Calculater.apk

download از لینک کمکی
download با لینک مستقیم

نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید. از ما حمایت کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام من ایکسپریا ایکس ۱۰ دارم بعضی از برنامه های شما مثل این برنامه پسوند ای پی کا ندارند و گوشی اینا رو نمیخونه برای نصبشون باید چه کار کنیم .تشکر از سایر برنامه ها و بازی های زیبای شما

سلام دوست عزیز تمام نرم افزارهای آندروید دارای پسوند apk می باشند
شما احتمالا از لینک کمکی برای دانلود استفاده کردید و اشتباها 4shared decktop را دانلود کردید. من همین الان لینک ها رو چک کردم و درست بودن و برنامه با پسوند apk دانلود میشه.

کیارش جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام. اقا من این برنامه ها رو که نصب میکنم.بعضیا انگار نصب نمیشه.مثلا همین برنامه.با htc sync این کارو میکنم.دلیلش چیه؟ بعد چند ثانیه این ایکون زمان سنجه htc sync میره. که قاعدتا باید نصب شده باشه که نشده.
با تشکر فراوان از وبلاگ اندرودیتون.
htc wildfire گوشیمه.
راستی این برنامه pc suit روی ویندوز 7 64 بیت نصب نمیشه.htc sync خوبه یا یه کار دیگه کنم؟
لطفا راهنماییم کنین.
دوباره تشکر.

شما یه بار نرم افزار astro file manager رو نصب کن بعد فقط کافی سورس نرم افزار رو روی مموری بریزس و از داخل astro نصبش کنی. همه نرم افزار های آندروید روی همه گوشی ها نصب نمی شن شاید این روی گوشی شما نصب نمیشه. یه ماشین حساب دیگه هم هست رو وبلاگ اونو امتحان کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد