دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

دانلود نرم افزارهای آندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزارهای آندروید و بازی های آندروید

بهترین نرم افزار و آموزش استفاده از gps گوشی های آندروید

استفاده از gps گوشی آندروید برای ماایرانی ها که از سرعت پایین اینترنت روی گوشی برخورداریم همیشه مشکل ساز بوده اما با این نرم افزار شما می تونید از نقشه های آفلاین برای مسیر یابی بر روی گوشی استفاده کنید که در این صورت دیگه نیازی به اینترنت ندارید. خصوصیات ویژه این برنامه عبارتند از:

امکان استفاده از نقشه های آفلاین
قطب نما ،سرعت سنج و مسافت سنج.
پشتیبانی از نقشه های آفلاین.
ایجاد waypoint و ذخیره آنها و هدایت به سمت آن.
برداشت Track(که امکان بردن مسیر طی شده روی کامپیوتر و استفاده از اطلاعات بر روی برنامه های دیگه مثل Google Earth .)
امکان اشتراک قرار دادن نقاط و همچنین ذخیره تصاویر دوربین به همراه مختصات.

لینک دانلود نرم افزار Maverick:

دانلود

راهنمایی: برای تهیه نقشه از محل مورد نظرتون شما در ابتدا باید این نقشه ها رو بر روی pc تهیه و دانلود کنیدیکی ار بهترین نرم افزارهای ساخت نقشه آفلاین TrekBuddy Atlas Creator می باشد که می تونید اون رو از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود

نرم افزار TrekBuddy Atlas Creator برای اجرا احتیاج به جاوا داره که می تونید اونو در لینک زیر دانلود کنید.

دانلود

برای یاد گیری نحوه دانلود و ساخت نقشه های آفلاین با نرم افزار  TrekBuddy Atlas Creator بر روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش ساخت نقشه آفلاین

بعد از تهیه نقشه ها پوشه Google Maps  رو Copy و به آدرس Maverick\tiles\googlemaps بر روی SD انتقال بدید. اگر این آدرس وجود نداشت خودتون رو SD بسازید. اگه تو ساختن نقشه ها مشکل داشتید بگید نقشه کجا رو می خواید تا براتون آپ کنم.

حالش ببرین. نظر شما روحیه ما برای بهبود کار است. برای دیدن دیگر نرم افزار های موجود حتما به آرشیو مطالب سر بزنید. از ما حمایت کنید.


نظرات 7 + ارسال نظر
آندرویدی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

من نقشه ها رو دان کردم
maveric/tiles/googlemaps/google maps
کپی کردم ولی وقتی با maveric باز میکنم
صفحه سفید میاد
کار دیگه ای باس بکنم؟؟؟

آره. اونم اینه که مسیر نقشه ها رو درست کنی باید اون فولدرهایی که با عدد هستنرو دقیقا تو مسیر maverick\tiles\googlemaps کپی کنی شما یه فولدر زیادی ساختی. در ضمن بین گوگل و maps هم نباید فاصله باشه.

سلام شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام دلم نیومد نظر نداده برم...
خیلی کارت درسته
خسته نباشی....

نامیرا جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://gisia.blogfa.com

سلام من از نرم افزارهای شما خیلی استفاده کردم.
واقعا ممنونم
اگر لطف کنید نقشه های تهران-کرمانشاه-کردستان-اصفهان و شیراز رو بگذارید ممنون میشم

سلام بزودی کلی نقشه آپ می کنم در حال حاضر دارم نقشه ها رو تهیه می کنم

sajjad پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

daset dard nakone kheili bahale

mehran چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

daste goleton dard nakone man x8 darm mamnon misham bazam barname haye jaleb bezarid to sayt ma ham hemayateton mikonim ya hagh

قربون. اگه سایت داری بیا تبادل لینک کنیم. لطفن فارسی تایپ کن

صادق دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ق.ظ http://clickrayaneh.ir

خدا قوت دوست عزیز واقعا کارت درسته
کاش یه چندتا بازی سبک میزاشتی برای دانلود -
تو نقشه ها نقشه استان بوشهر نیست بوشهر به این مهمی یادت رفته

استان بوشهر که البته مهمه اما یه استان حجمش خیلی زیاد میشه بهتر نقشه ایران رو دانلود کنی که توش راه ها هست. بعد برای شهر ها از نقشه همون شهر استفاده کنی. الان کدوم شهرش می خوای؟

رامین دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما .
میخواستم نقشه قائن رو برام بزارین - خراسان جنوبی قاین

گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد